1. Zamówienia i wysyłka

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

- Czas wysyłki towaru uzależniony jest od naszych stanów magazynowych, konkretną informację można znaleźć, klikając na wybrany produkt, w prawym, górnym rogu opisu aukcji.

Jaki jest koszt wysyłki?

- Wysyłka wszystkich produktów jest darmowa. Wyjątek stanowi wysyłka hurtowa za granicę.

Czy wszystkie produkty są dostępne na magazynie?

- Produkty oznaczone metką "24h" są dostępne na magazynie.

Czy można dokonać zmian w produkcie na życzenie klienta?

- Niestety nie ma takiej możliwości. 

Czy jest opcja wniesienia produktu?

- Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do 25 kg.

Czy wysyłacie towar za granicę?

- Niestety nie, towary wysyłamy tylko na terenie Polski. Wyjątkiem jest towar wysyłany hurtowo.

Gdzie można obejrzeć meble na żywo?

- Większość mebli można zobaczyć w naszym sklepie stacjonarnym na ulicy: Mickiewicza 28a w Przemyślu.

Jak wygląda realizacja projektu kuchni?

- Najważniejsze jest, aby przesłać wszystkie wymiary oraz potrzebne informacje na adres e-mail: kuchenny_swiat@wp.pl, od tego momentu rozpoczyna się praca naszego projektanta

Czy można odebrać zakupiony towar osobiście?

- Meble można odebrać w naszym sklepie przy ulicy Mickiewicza 28a, lub w magazynie przy ulicy Zielińskiego 12. Proszę pamiętać, że przy odbiorze w magazynie przyjmujemy płatności wyłącznie gotówką.

2. Reklamacja

Co jeśli produkt okaże się uszkodzony?

-W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęć z dokładnym opisem uszkodzenia na adres e-mail: reklamacjemakarowski@op.pl. Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzymuje nowy element.

Co jeśli będzie brakować elementów przesyłki?

- W takim przypadku prosimy o kontakt ze sprzedawcą, niezwłocznie doślemy brakujące elementy.

Kto ponosi koszty reklamacji?

- Wszystkie koszty reklamacji, jednocześnie z wysyłką ponosi sprzedawca.

 

3. Zwrot:

Jaki jest czas na zwrot?

- Klienci mają 14 dni roboczych na zwrot.

Na jaki adres można zwrócić produkt?

- Nasz adres to: Zielińskiego 12, 37-700 Przemyśl

Kto ponosi kosztu zwrotu?

-Zwrot opłaca klient.

 

4. Faktury VAT/ dowody zakupu

Czy wystawiacie fakturę proformę?

- Tak, prosimy o wcześniejszą informację mailowo lub telefonicznie.

Czy fakturę wysyłacie elektronicznie?

-Tak, fakturę zawsze wysyłamy na podany adres e-mail do 14 dni.

Czy wystawiacie fakturę VAT na firmę?

-Tak, tylko gdy w momencie zakupu zostanie podany numer NIP.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.