1. Zamówienia i wysyłka

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

- Czas wysyłki towaru uzależniony jest od naszych stanów magazynowych, konkretną informację można znaleźć, klikając na wybrany produkt, w prawym, górnym rogu opisu aukcji.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są od gabarytu zamawianych mebli. Dodaj wszystkie produkty do koszyka, wybierz sposób płatności, aby poznać całkowity koszt zamawianych przez Ciebie mebli

Przedpłata Pobranie
Mały gabaryt 19 zł 25 zł
Średni gabaryt 19 zł 49 zł
Duży gabaryt 99 zł 149 zł

Czy wszystkie produkty są dostępne na magazynie?

- Produkty oznaczone metką "24h" są dostępne na magazynie.

Czy można dokonać zmian w produkcie na życzenie klienta?

- Niestety nie ma takiej możliwości. 

Czy jest opcja wniesienia produktu?

- Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do 25 kg.

Czy wysyłacie towar za granicę?

- Niestety nie, towary wysyłamy tylko na terenie Polski. Wyjątkiem jest towar wysyłany hurtowo.

Czy można odebrać zakupiony towar osobiście?

- Meble można odebrać w naszym magazynie przy ulicy Zielińskiego 12. Proszę pamiętać, że przy odbiorze w magazynie przyjmujemy płatności wyłącznie internetową, np. poprzez zakup w naszym sklepie internetowym.

2. Reklamacja

Co jeśli produkt okaże się uszkodzony?

-W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęć z dokładnym opisem uszkodzenia na adres e-mail: reklamacjemakarowski@op.pl. Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzymuje nowy element.

Co jeśli będzie brakować elementów przesyłki?

- W takim przypadku prosimy o kontakt ze sprzedawcą, niezwłocznie doślemy brakujące elementy.

Kto ponosi koszty reklamacji?

- Wszystkie koszty reklamacji, jednocześnie z wysyłką ponosi sprzedawca.

 

3. Zwrot:

Jaki jest czas na zwrot?

- Klienci mają 30 dni roboczych na zwrot.

Na jaki adres można zwrócić produkt?

- Nasz adres to: Zielińskiego 12, 37-700 Przemyśl

Kto ponosi kosztu zwrotu?

- Zwrot opłaca klient.

 

4. Faktury VAT/ dowody zakupu

Czy wystawiacie fakturę proformę?

- Tak, prosimy o wcześniejszą informację mailowo lub telefonicznie.

Czy fakturę wysyłacie elektronicznie?

-Tak, fakturę zawsze wysyłamy na podany adres e-mail do 14 dni.

Czy wystawiacie fakturę VAT na firmę?

-Tak, tylko gdy w momencie zakupu zostanie podany numer NIP.

3 LATA GWARANCJI

W trosce o zadowolenie naszych klientów na wszystkie produkty obowiązuje 3-letnia gwarancja

30 DNI NA ZWROT

Meble nie pasują do Twojego pomieszczenia? Zwróć je bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni

ZAKUPY NA RATY 0%

Opłać swoje zamówienie nawet w 20 ratach z oprocentowaniem 0%

WNIESIENIE

Kurier ma obowiązek wnieść zamówienie nieprzekraczające 25 kg

Produkt dodany do listy życzeń